“KHAS Reklamcılık Akademisi” İletişim Fakültemiz altında yer alan Reklamcılık bölümümüz tarafından düzenlenmektedir. Etkinlikte, Facebook’un adını “Meta” şeklinde değiştirmesi ve big-tech firmalarının yaptığı milyar dolarlık yatırımlar ile birden tüm gündemi değiştiren “Metaverse” “nedir”, ve daha önemlisi “ne değildir” sorularına iletişim ve reklamcılık perspektiflerinden yanıtlar sunulacak, “Metaverse”ün iletişimciler ve reklamcılar için yaratabileceği yeni olanakların yanı sıra olası tehditleri üzerine de bir tartışma yürütülecektir
“KHAS Reklamcılık Akademisi” etkinliğine katılan tüm öğrencilere katılım belgesi verilecektir.
Etkinliğimize Zoom üzerinden ulaşabilirsiniz.
https://us02web.zoom.us/j/85397790145
Sağlıklı günlerde sizlerle üniversitemizde tekrar görüşmek dileği ile çalışmalarınızda başarılar dileriz.